Saturday, June 2, 2018


გაკვეთილის  გეგმის  ფორმა
მასწავლებლის  სახელი,  გვარი, პირადი ნომერი:  ია  აივაზაშვილი  N20001007926
საგანი:  ინგლისური
სწავლების  საფეხური/  კლასი: დაწყებითი  IV
მოსწავლეთა  რაოდენობა: 23 მოსწავლე
გაკვეთილის  თემა: ლონდონონის ღირსშესანიშნავი  ადგილები (The  London  sightseeing)
გაკვეთილის  მიზანი:  მოსწავლეები  გაეცნობიან  ინფორმაციას  ინგლისის  ღირსშესანიშნავი  ადგილების  შესახებ.მოიძიებენ  მასალას  საქართველოს ღირსშესანიშნავი  ადგილების  შესახებ,  შეადარებენ  და აღწერენ  ნასწავლი  ლექსიკური  ერთეულების  საშუალებით.
უცხ.დ  IV   .10-მოსწავლეს  შეუძლია  ტექსტის  ზეპირად  თქმა  და  ლექსიკური  ცოდნის  გამოვლენა.
უცხ.დ IV     .12-მოსწავლეს  შეუძლია  ილუსტრაციების  აღწერა.
უცხ.დ  IV    .15-მოსწავლეს  შეუძლია  უცხო  და  მშობლიური  კულტურული  გარემოს  ერთმანეთთან  შედარება.
უცხ,დ   IV       16-მოსწავლეს  შეუძლია  უცხოურ  ენაზე   სხვადასხვა  ტიპის  პროექტის  განხორციელება.
მრავალენობრივი  (პლურილინგვული)  კომპეტენცია.გამოავლინოს  ლექსიკური   ცოდნა  რეალურ  ცხოვრებაში.   
N

აქტივობის  აღწერა
გამოყენებული  მეთოდი/მეთოდები
კლასის  ორგანიზების  ფორმები
სასწავლო  რესურსები
დრო
წთ
1
მასწავლებელი  სვამს  შეკითხვებს  და  აჩვენებს  ინგლისსა  და  საქართველოს  პოსტერებს,  სხვადასხვა  ღირსშესანიშნავ
ადგილებზე. რა  სმენიათ  მასზე  და  სად  მდებარეობს  ისინი.
კითხვა-  პასუხი
მთელი  კლასი
პლაკატი
6 წთ
2
ვაჩვენებ  ორ  წუთიან  ვიდეოს  საქართველოსა  და  ინგლისის  ღირსშესანიშნავ  ადგილებზე.
ფილმის  ჩვენება
მთელი  კლასი
პროექტორი  და  კომპიუტერი
2 წთ
3
მოსწავლეები  ჯგუფებში  ვენის  დიაგრამის  მეშვეობით  პოულობენ  საერთოს  და  განსხვავებას   ამ  ორი  ქვეყნის  ღირსშესანიშნავი  ადგილების  შესახებ  და წერენ  მოცემულ  სქემაზე.
ვენის  დიაგრამა
ჯგუფური  მუშაობა
მარკერები  და  ბარათები  (ჯგუფური  მუშაობისთვის)
8 წთ
4
თითო-თითო  ბარათზე  დავწერ  ღირსშესანიშნავი  ადგილების  სახელებს,  მოვათავსებ  მათ  ტომარაში ,  მოსწავლეებს  კი  ექნებათ  ფურცელზე  დაბეჭდილი  ძეგლები  და  ღირსშესანიშნავი  ადგილები .  ლოტოს  პრინციპით  ამოვიღებ   და  წავუკითხავ  თუ  რომელი  სახელი  წერია.  მოსწავლეები  სახელს  დააკავშირებენ  და  დაალაგებენ  შესაბამის  სურათებთან.
ლექსიკური  მარაგის  გამდიდრება
ინდივიდუალური
ტომარა, დამატებითი  კოჭები,ბრათები  ღირსშესანიშნავი  ადგილების   დასახელებით
 10წთ
5
მოსწავლეები  ჯგუფებში  შექმნიან  სარეკლამო  პოსტერებს,  ბარათებს ,ბუკლეტებს  და  ტურისტულ  რუკას.
ნასწავლი  ლექსიკის  გამოყენება  და  განვითარება.
ჯგუფური
ფანქრები,  ფლომასტერი,  წებო.
14 წთ

გაკვეთილის  ბოლოს  მისაღწევი  შედეგები:

                          ჯგუფური  მუშაობის  შეფასების  რუბრიკა

კრიტერიუმები
I  ჯგუფი
II  ჯგუფი
III  ჯგუფი
IVჯგუფი
ჯგუფური  მუშაობის  ჩართულობა





აზრთა  გაზიარება  ურთიერთობა




შესრულებული  დავალების  სიზუსტე








                        ინდივიდუალური  დაკვირვების  ფორმა
მოსწავლის  სახელი  გვარი
მოსწავლე  საუბრობს  ახალი  ლექსიკური  ერთეულებით  და  არ  უშვებს  შეცდომებს
დიახ
არა










შეფასება:    განმავითარებელი
(მოსწავლის  შეფასების  კრიტერიუმები  და/ან  რუბრიკები  თან  უნდა  ერთვოდეს  გეგმას)


ხელმოწერა:    ია  აივაზაშვილი

თარიღი:  25.05.2018



No comments:

Post a Comment